31 Aralık 2012 Pazartesi

YENİ NESİL WEB TABANLI "BUTİK" ZAYIFLAMA SİSTEMİ ZAYIFLAMA OKULU = KALICI KİLO

zayıflayanların başarı yorumları
bakın kaç kilo verdi         















Kilobekçiliği bence mükemmel bir sistem daha öncede belirttiğim gibi insanlar hayatlarında hayat koçları diye adlandırılabilecek kişilere ihtiyaç duyarlar.
Telkinler verecek ne bileyim empati kurup yardımcı olacak.. Kilobekçiliği de bunun da ötesinde yüksek sabır isteyen bir iş. Ben öğretmen olarak çocuklarla uğraşamazken sizler yetişkinlerle ve yetişkin kaprisleriyle uğraşıp zihinlerindeki yanlışları düzeltmeye çalışıyorsunuz ki bireyler yanlışların düzeltilmesinde bir hayli ketumken... Bu sistem kendimi zehirlediğimin ve gereksiz yere kendime zarar verdiğimi açık olarak gösterdi. Hayatın merkezinde bir birey olan ben varım ve hiç kimse benden bedenimden değerli değil. Bunu gördüm. Hayat bir sınav ya da bir tiyatro sahnesi ve ben bu oyunda payıma düşeni artık en iyi şekilde oynayacağım Hayat istemekten ibaret istediğin kadar hissettiğin kadar varsın... önceden bir paletim vardı üzerinde renk renk boyalarım vardı fakat ben onları kullanmaktan korkuyordum onlarda öylece sararıp küfleniyordu sonra güneş doğdu paletimin üzerindeki tüm siyahlıkları atıp boyadım güneşimle gökyüzümü en güzel renklere .... Sevgili güneş teşekkür ederim sabrın için... Hep sevgiyle kalın
                                                                       Canan K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder