9 Nisan 2013 Salı

KİLOBEKÇİLİĞİ ÜYE YORUMU, ZAYIFLAMAYI NASIL BAŞARDIM



İnsan bir hatayı bir kez yapar. Birkaç kez değil. Garip ilaçlar, operasyonlar, bilmediğiniz bir takım şeyler... Doğru değil. İnsan önce kendini tanımalı, kendi için doğru olana karar vermeli...
  
GELİŞEREK ZAYIFLAMA
Ben de birçok yöntem denedim ama kendimce doğru olduğunu düşündüğüm yöntemlerdi. Başarısız olduklarım da kendi zihnimi ruhumu kontrol edemediğim içindi. Kendimi dinlemeyi öğrendim. Beni motive edecek birine ihtiyacım var. Bana uyan kısmı buydu sitemin. Ne yapmam gerektiğini biliyordum ama bir iç ses gibi bana destek olmanız bana iyi geldi. O anda iç sesimi bastıracak biriydi. Aslında bir nevi terapi…


Ben sizinle en başarılı sonuca vardım. nasıl dersek... Argo dille tabir edeyim verdiniz gazı verdiniz gazı J 

Sonuç olarak bendeki başarınız aşağıdaki listedekiler diyebilirim.
K.K.K.= Kesin Kararlılık Kavramı
Motivasyon
Kişisel Egzersiz Programı + Süreklilik 
Hislerin Kontrolü
Stres Yönetimi
Miktar Kontrolü (Zehir Miktarda)
Suyu Çiğneme Sanatı
Psikohijyen Uygulaması
Kaybederken Kazanmak
Algıda Seçicilik Kavramı

GELİŞEREK ZAYIFLAMAK İÇİN TIKLAYIN


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder