9 Temmuz 2012 Pazartesi

6 AYDA 64 KİLOYU NASIL VERDİ

GELİŞEREK ZAYIFLAMA KAMPI
Sokağa çıksam millet aval aval bakıyor bana. Zaten doğru dürüst yürüyemiyorum. Şikoyum...Şöyle bir baksanız çevremde birçok insan var gibi, yalnızları oynamıyorum. Ama yüzüme gülüp arkamdan dil çıkaranlar öyle çok ki...
Evet ben de YeniBir Hayat'a katılmak istedim. 122 kilo olmak nasıl bir duygu bilir misiniz hiç? Bilemezsiniz...  O yüzden Yeni Bir Hayat gibi milletin eleştiri yağmuruna tuttuğu bir programa katılma isteğimi de anlayamazsınız. Anlamanızı da beklemiyorum zaten.
Beni kimse anlamadı. Ne ailem, ne arkadaş bildiklerim... Etrafa gülücükler saçan bir delikanlıyım görünüşte. Peki ya içim?
Yeni Bir Hayat'ın yeni sezonuna katılmak istiyorum. 70 kiloya inmek, fit bir vücuda sahip olmak...
Çaresizim...

------------------------------------------------
Bakmak görmek değildir dostum.Bir zamanlar tam da senin gibiydim.  Beni 6 ayda 64 kilo zayıflatam sistem Yeni Bir Hayat gibi saçmasapan bir program değildi. HK'nın zayıflama kampıydı. Reyt,ng amacı güden bir programda zayıflama hayallerini kafandan sil. Kalıcı zayıflamak istiyorsan önce gelişerek değişmelisin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder